10 December 2011

breathtaking blue

De mai mult de cinci ore deja, caut o melodie Alphaville ascultata accidental mai devreme in drum catre casa, cand cufundata in reverie, cuvinte si muzica am preferat sa nu-mi notez nici macar un vers care sa ma ajute s-o regasesc; acum rasfoiesc furibund youtube-ul, aparent fara succes. Melodia nu cred s-o gasesc; am descoperit insa cateva melodii de repeat si un breathtaking blue... am ascultat melodiile haotic, dar imi place cum unele meodii sunt Alphaville dupa bucatile instrumentale (intro mai ales), altele dupa voce, majoritatea impresioneaza si prin versuri, iar unele nu par a fi Alphaville deloc - asa cum s-a intamplat cu melodia mea, insa odata aflat interpretul, parca pare prostesc sa nu fi recunoscut amprenta vocala sau inflexiunile vocii.

alphaville -- life is king

alphaville -- welcome to the sun

alphaville -- point of no return

***
Uh, am gasit-o in sfarsit, desi cautarea a fost mai mult placere si nerabdare; o ascult si reascult, si in
teleg de ce si ce m-a captivat, capturat: alphaville -- the impossible dream


xxx

3 comments:

  1. Cei care am ascultat îndelung Alphaville nu prea îi mai ascultăm acum; nu ştiu de ce.
    Îmi amintesc de ei ca de o clipă în care s-a deschis oceanul. Poate se va deschide din nou şi un val albastru va topi în nefiinţă mâzga ... malefică.

    ReplyDelete
  2. Mie mi-e draga mazga malefica :(

    ReplyDelete