24 July 2013

listutz - a trebui - timp - borcane

Am atatea idei de elaborat si draf-uri neterminate, incat mi-am facut listutz; imi mai trebuie Timp; pentru ca daca incep, nu mai mai opresc, or stiu trebuie sa mai si dorm - iar un verb precum Trebuie nu are nevoie de justificare:
"De ce trebuie?"/ "Pentru ca trebuie."/ "Dar de ce?"/ "Asa!".
Un fel de "etc", "samd" sau ":)" din tagma verbelor. Mare smecherie "a trebui" asta!

Deocamdata ma amuz cu sectiunea de Statistici a blogului:
searck keywords
borcane -- 339 views
teodor duna poezii -- 104 views
spuma zilelor citate -- 73 views.

Imi si imaginez aproximativ 339 de gospodini si gospodine blestemandu-ma teribil  pentru postarea despre Ermetism si borcane.
( si tocmai ce am mai adaugat o postare cu "borcane" in titlu; Trebuie ca numarul ''blagostovenilor" va creste vertiginos, mai ales ca se apropie inca un anotimp de pregatit provizii pentru camara).

No comments:

Post a Comment