22 November 2011

Gaudeamus 2011

23 - 27 noiembrie 2011

Pt ca un listutz intr-un loc cu multe carti reprezinta un fel de fir al Ariadnei, ma gandeam la:

Donna Tartt -- Istoria secreta/ Micul prieten <-- in urma acestui articol
un Murakami (Haruki)
o Amelie (Nothomb)
poate Borges -- Cartea de nisip
ca intotdeauna, cartea de negasit a lui Paul Ricoeur -- Despre traducere
si Milorad Pavic -- Dictionarul khazar
si as vrea sa recitesc Faust si Evgheni Oneghin; pe prima pt ca tot rasfoiesc caietul cu citate, si mi s-a facut dor, iar pe Puskin, pt ca mi amintesc vag cartea ca pe o lectura dulce; doua carti pe care nu ar fi trebuit sa le citesc atat de demult.

xxx

3 comments:

  1. Amelie Nothomb- prin 2009 am avut o pasiune pentru aceasta tanara scriitoare... Prima citita a fost Anticrista... Cea preferata Combustibilii...

    ReplyDelete
  2. e cazul sa incerci si tu in sfarsit "La capatul lumii, in tara aspra a minunilor".

    se potriveste perfect cu vremea de afara. te bagi sub patura si citesti noaptea intreaga, in timp ce muritorii de rand dorm.

    ReplyDelete
  3. @tharsisr:
    am descoperit-o pe Amelie prin 2007 cred, cu Igiena asasinului; la inceput, am vrut sa-i citesc toate cartile, in cel mai scurt timp; apoi mi-am spus ca daca ea scoate o carte pe an, ar fi ciudat ca eu sa le epuizez pe toate deodata. Asa ca povestea noastra dureaza de patru ani deja, iar eu mai am vreo 3 carti pana sa ajung la zi.
    E greu de ales o preferata; sa zicem asa: dintre scrierile-autobiografie --> Metafizica tuburilor, din beletristica --> Acid sulfuric.


    @Gabriel:
    ce bine! ms pt recomandare! chiar nu voiam sa iau un Murakami la intamplare. Am trecut pe listutz :)

    ReplyDelete