21 October 2009

Asteptand Gaudeamus-ul


In asteptarea Gaudeamus-ului de anul acesta mi-am facut un listutz orientativ de cumparaturi, pentru ca a functionat perfect la Bookfest – prima si singura editie cand am plecat fericita de la un targ de carte.



Deoarece eu la un targ de carte nu mai functionez rational, m-am gandit ca o lista cu carti de cumparat poate aranja haosul care mi se declanseaza in minte cand ma pierd printre carti ; si asa a fost : am trecut pe la toate standurile, am admirat, am facut aceleasi conexiuni intre lecturi trecute, propuneri si promisiuni de lectura, regrete si disperare, dar motivul sau obiectivul prezentei mele acolo s-a centrat, intr-un sau altul, pe indeplinirea listei, ceea ce la final a indus o stare de implinire si armonie intre mine, situatia mea financiara, cartile achizitionate si cele pe care mi-as fi dorit sa le cumpar daca nu as fi avut ideea listutzei.


Asadar listutzul pt acest Gaudeamus :


Boris Vian – Voi scuipa pe mormintele voastre (Humanitas)

Yasunari Kawabata – Frumusete si intristare (Humanitas)

Laurent Groff – O singura fotografie (Humanitas)

Nick Cave – Moartea lui Bunny Munro (Polirom)

Amelie Nothomb – Acid sulfuric (Polirom)

Paul Ekman – Minciunile adultilor (Ed. Trei)


xxx

3 comments:

  1. Ptr Gaudeamus, mai pune pe listuţul tău şi "La vânătoare de râşi", volum de proză umoristică, de ibmartin, care se va lansa la Târgul de Carte Gaudeamus!

    ReplyDelete
  2. Ptr Gaudeamus, mai pune pe listuţul tău şi "La vânătoare de râşi", volum de proză umoristică, de ibmartin, care se va lansa la Târgul de Carte Gaudeamus!

    ReplyDelete
  3. In acest caz asteptam detalii; ceva gen data, ora, stand/spatiu de lansare :D

    Si cel mai important, Felicitari!!! primul volum?

    ReplyDelete